neděle 17. března 2013

Pablo Escobar v Bocas del Toro



Když jsem před dvěma týdny dorazila do Bocas a ubytovala se v Pukalani, sdělili mi majitelé, že od 13. března je hotel obsazený filmaři, že tu bude francouzská produkce točit film. Postupně jsem se dozvídala podrobnosti a nakonec se tu místo nějakého béčkového slaďáku bude točit hollywoodský film s Beniciem del Toro (film Vlkodlak a Che) a Joshem Hutchersonem (Hladové hry) v hlavní roli. Příběh se týká neteře Pabla Escobara (Benicio del Toro), která se zamiluje do surfisty (Josh Hutcherson). Ačkoliv média nesprávně uvádějí, že to bude film o Escobarovi. Název filmu bude Paradise Lost. A před dvěma dny se začalo filmovat. Štáb momentálně okupuje restauraci u pláže Bluff, 7 km od centra a zítra by se měl přesunout do centra. Minulý týden jsem se zúčastnila castingu na kompars, tak doufám, že mi zavolají (i když nemám zrovna kolumbijský obličej a barvu kůže :-) ). Vzhledem k tomu, že moje letošní putování se týkalo především Kolumbie, je to jakési tématické zakončení mé cesty. Začínala jsem v Medellinu u hrobu Pabla Escobara a končím v Bocas del Toro jako svědek natáčení filmu týkajícího se Escobarovy rodiny. A pokud budu mít štěstí, tak setkáním s filmovým Escobarem (Benicio del Toro by měl dorazit zítra). Včera jsem se vydala na pláž Bluff se záměrem obhlédnout situaci a s očekáváním zahlédnout některého z herců. Po několika zamračených dnech se udělalo pěkně, takže jsem se mohla utábořit na pláži před restaurací. Známý, který v restaurací pracuje (během posledních několika dní jsem se na diskotekách seznámila s několika místními) mi řekl pár informací a ukázal, kde zrovna seděli herci. Až na Joshe Hutchersonem jsem nikoho neznala. Dostat se do restaurace bylo ale nemožné, tak jsem si lehla na pláž a sledovala dění. Byla jsem prakticky jediná, žádný dav fanoušků. A pak jsem zahlédla Joshe s foťákem mířit na pláž. Využila jsem situace, vzala foťák a požádala jej o společnou fotku. Vyfotil náš jeho bodyguard, který jej doprovázel i na pláži. Tak první fotku s hollywoodskou hvězdou již mám a teď mi zbývá ještě odchytit Benicia...tak uvidíme v příštích dnech...:-) P.S.: proč vždycky to nejlepší přijde až, když dovolená končí ? (Nemyslím tím filmování...)

Žádné komentáře:

Okomentovat