čtvrtek 21. března 2013

Poslední dny v ráji







Poslední týden jsem si opravdu užila. Slunečné dny převažovaly nad těmi deštivými a já jsem si tak mohla užít více pláže. Oblíbila jsem si pláž Bluff. Jednou jsem ještě zamířila na pláž na ostrově Carenero a Edi mě provedl po netopýří jeskyni, do které jsem loni sice zamířila, ale po prvním zaznamenání velkých pavouků pohybujících se kolem mých nohou jsem odtamtud utekla.
Edi ale jeskyni naštívil několikrát, tak mě provedl. Jeskyně není dlouhá, ale je třeba jít potokem, jehož voda občas sahá nad kolena (v období, kdy prší hodně se hladina zvedne i o metr). Na stropě jeskyně bylo zavěšeno neskutečné množství netopýrů. Pavouka jsem tentokrát neviděla. Za jeskyní je ještě další jeskyně, ale ta je trošku hůře přístupná, tak jsme jen nakoukli.
Filmaři se na pár posledních dní přesunuli do ulic města a já jsem měla možnost chvíli sledovat natáčení. Chtěla jsem udělat nějaké fotky, ale jelikož jsem neměla akreditaci, nemohla jsem.Předtím, než mě na to upozornili, se mi podařilo ukořistit alespoň jednu fotku. A co se týká Benicia del Toro, tak toho jsem bohužel viděla jen na plakátu coby Pablo Escobara v rámci jedné ze scén.
Večery po práci jsem pak trávila na diskotéce s Edim. Šťastý to týden nebýt toho, že jsem dva dny před odjezdem přišla o foťák, mobil, mp3 a cestovní deník. Během dne na pláži Bluff mi totiž během chvíle, kdy jsem se šla smočit do moře, někdo ukradl batoh :-( . Takže mě čekala nová zkušenost s policejním vyšetřováním. Páni policajti přátelští a ochotní, ale vzhledem k tomu, že pláž je obklopená jen lesy a já nikoho neviděla, je prakticky nemožné, že se moje věci najdou. S vyšetřovacím týmem jsem strávila 3 hodiny a ti mi přislíbili, že pokud někde na černém trhu (ten, kdo to šlohnul, dříve nebo později bue chtít věci prodat) na můj foťák narazí, dají mi vedět mailem. O foťák mi ani tak nešlo, ale měla jsem tam 1GB fotek z Bocas...

Žádné komentáře:

Okomentovat