čtvrtek 7. března 2013

Pohodové dny v hostalu Mar e Iguana


Takže, jak jsem se již zmínila,změnila jsem hostal a usídlila se v hostalu Mar e Iguana. Zde jsem strávila již loni čtyři dny. Ricardo a Carolina jsou přátelští a i místo má příjemnou atmosféru. Trochu reggae styl, bar pod přístřeškem z palmového listí, terasa s výhledem na moře, všude plno zeleně a květin. Když jsem rozesílala žádosti o dobrovolnickou práci, ozvalo se mi více hostalů, což mi dalo možnost si vybrat (toť věc téměř nemyslitelná, co se týká práce na Mallorce) a já si zvolila Pukalani, který vypadal v pohodě. V Mar e Iguana nabízeli nocleh ve stanu za 15 hodin práce týdně a zbytek zaplacený. Tehdy se mi do stanu nechtělo, teď jsem jej s radostí přijala. Během domluvy s Ricardem jsem byla přesměrována k Pepemu, kuchaři, který v hostalu vede malou restauraci s pokrmy ve středomořském stylu. Šest dní v týdnu mu budu večer výpomáhat. Prvních dvacet oddělaných hodin je za ubytování a večeri a zbytek dostanu zaplacený (na místní poměry luxusních 2,5dolarů), k tomu podíl na spropitném. K tomu mi můj kubánský kamarád Cuba, který v hostalu také pracuje a se kterým jsem v kontaktu od loňska, půjčil na dobu pobytu kolo. Takže od pondělka po večerech vypomáhám v restauraci a během dne hodinku, dvě rozdávám letáky hostalu a snažím se získat nové klienty. A mezitím pohodička. I když až do dneska během dne pršelo. Dnes jsem měla volno, protože je restaurace ve čtvrtek zavřená, tak jsem vyrazila na kole přes ostrov na jednu z nejhezčích místních pláží Playa Estrella, kde je u břehu možné vidět velké červené mořské hvězdice. Včera večer jsem si ještě s jednou klientkou a Pepem zašla na diskotéku do barco Hundido a dost dobře si zatančila merengue j jedním z místních sympaťáků. Přede mnou jsou poslední dva týdny v Bocas a celkově na dovolené, tak si to budu snažit užít, co to dá.

Žádné komentáře:

Okomentovat