pondělí 11. února 2013

Odpočinkový den v Bahia Concha

Po pěti dnech fyzicky náročnějšího pobytu v džungli jsem se rozhodla relaxovat a zajet si na pláž. Návštěvu NP Tayrona jsem vyloučila. Platit 35 tisíc za vstup plus dopravu se mi nechtělo. Vyhledala jsem si na mapě zátoku Bahia Concha, která také patří do oblasti národního parku, ale neplatí se tam takové vstupné. Jen asi 5 tisíc za vstup na soukromý pozemek. Doprava je taky levná. MHD se dostanu za 1200 pesos na konečnou v Bastidas a odtud prý jezdí mototaxiky nebo auta. Cena 5 tisíc. Předtím, než jsem se vydala na cestu, vyrazila jsem do internetové kavárny potvrdit rezervaci v hostelu v
Cartageně (včera v noci přestal na hostalu fungovat net). Kvůli karnevalu jsou některé obchody zavřené a i internetové kavárny. Naštěstí na 5 calle byla jedna otevřená. Potom nakoupit vodu a něco na občerstvení v Exitu a pak již hurá k moři. Na stanici Bastidas jsem odmítla odvoz na motorce a nasedla do připraveného autobusu. Po deseti minutách jsme se rozjeli do zátoky. Cena 8 tisíc, ale vstupné bylo v tom, takže jsem ušetřila. Pláž je docela velká a oproti evropským poměrům poloprázdná. Naháněči se snažili prodat přístřešky lemující půlku pláže a další naháněči pak oběd v podobě ryby a přílohy. Ceny samozřejmě vyšší. Našla jsem si místečko ve stínu mezi přístřešky a vlétla do moře. Břeh se rychle svažoval a voda měla tak 23 stupňů. Čekala jsem vodu trochu teplejší, když jsem v Karibiku. Dvě hodiny jsem strávila na tom místě a pak se přesunula dál, kde to bylo lepší. Začala jsem místo pod stromem a relaxovala. Ve tři jsem to zabalila a zamířila na autobus. Jenže ten ještě nejel, tak jsem se musela spokojit s odvozem na motorce. Oproti té zkušenosti že San Agustinu, se mi tentokrát jelo pohodlně a bez balancování. Cesta mě přišla na pět tisíc a pak ještě Mhd. Zamířila jsem na hostal do sprchy a pak zase do ulic, které již ale byly klidné a obchody zavřené. Bloumala jsem ulicemi starého města a hledala vhodné místo na večeri. Nakonec jsem se najedla v jedné z těch lepších restaurací. A zítra mě čeká přejezd do Cartageny. Stále ještě nemám zamluvenou loď do Panamy. Doufám, že v mém termínu něco pojede.

Žádné komentáře:

Okomentovat