pondělí 14. ledna 2013

Den v Manizales


Jelikož jsem toho večer z města moc neviděla, tak jsem dnes vyrazila do města na obhlídku pamětohodností. Původně jsem měla v plánu Parque de Yacimientos, ale ten je prý v pondělí zavřený. Podle informaci měl být otevřený park Recinto de Pensamientos, tak jsem se nejdříve vydala tam. Napoprvé jsem zastávku přejela, ale řidič mě vzal zpět zadara. Cesta MHD mě přišla na 1500. K mému nemilému zjištění je však park až do pátku zavřený. Po skončení slavnosti mají prý v parku 4 dny volna. Takže jsem nasedla na autobus a nechala se okružní jízdou po městě dopravit na vyhlídku Chipre. Odtud jsem sešla do centra, kde jsem se pohybovala do půl třetí.
Zpáteční cestu na hostel jsem zvolila po svých. Po avenidě Santander. Po cestě jsem nakoupila nějaké ovoce (obří papáju) a na Plaza Cable, která je jedním ze známých míst, jsem si sedla do kavárny Juan Valdez a když už jsem v kávové oblasti a zemi produkující jednu z nejlepších káv, objednala jsem si cafe con leche.
A večer si zašla do 3D kina na film Piův život. Přemohla mě potřeba kulturního zážitku.
Upozornění pro všechny, kteří chtějí jít v Kolumbii do kina: Neberte si s sebou žádné jídlo zakoupené mimo kino, nenechají vás vstoupit dokud pokrm (chipsy, pití) nenecháte na přepážce s tím, že vám jej po skončení filmu vrátí. Tímto se snaží přinutit návštěvníky, aby nakupovali občerstvení v kině za mnohem vyšší ceny.






Žádné komentáře:

Okomentovat