pátek 11. ledna 2013

Přejezd do Doradalu





Vstala jsem před sedmou a v klidu jsem zabalila věci. Dnes mě čekal přejezd z Guatape do Doradalu. Hlavním cílem je kaňon Rio Claro vzdálený 24 km od Doradalu. Ubytování by sice v kaňonu bylo, ale dost drahé, tak jsem si našla hotel Yahaya, kde mě noc v jednolůžkovém pokoji vyjde na 33 tísic  pesos. Je to sice více, než co jsem dosud platila v hostalech, ale třikrát méně, než co bych zaplatila v Refugio Rio Claro. K tomu mám Tv a přístup k bazénu.
O půl deváté jsem před hostelem odchytila autobus mířící do Medellinu a nechala se vyklopit v Marinilla. Tam jsem měla podle Susany (majitelky hostalu) nasednout na autobus společnosti Rapid Ochoa, jenže přepážka byla zavřená a nevypadalo to, že by až do jedenácté, kdy měl jet další spoj, někdo přišel, tak jsem přešla k původnímu plánu, přešla na druhou stranu silnice a do 15 minut jsem již  nasedala na autobus mířící do Doradalu. Cena 20 tisíc pesos. Po 2,5 hodině jízdy hornatou krajinou plnou lesů jsme dorazili do cíle. Můj hotel stojí přímo u zastávky. Ubytovala jsem se a vyrazila do žhnoucích ulic městečka najít nějakou restauraci, kde bych se naobědvala za levněji, než co nabízeli u hotelu. A měla jsem štěstí, našla jsem malý podnik La Casa de la carne, kde nabízeli denní menu za 5 tisíc pesos. Polévka a maso se zeleninou, rýží, fazolemi, bramborovým salátem a klasickým smaženým banánem.
Pak jsem objevila supermarket, kde jsem nakoupila snack na další den a jelikož toho v městečku nebylo moc k vidění a bylo horko k zalknutí, vrátila jsem se na pokoj, chvíli si četla a kolem 4 se odebrala vyzkoušet vodu v bazénu a trochu lenošit.

Žádné komentáře:

Okomentovat